1 |
Bezpieczeństwo w szkole |
(mp4) >>>> |
2 |
Spaceship: Quiz o Splicie |
https://view.genially.com/667e7be1aca26900131569d7/interactive-content-spaceship-quiz-about-split |
3 |
Lubliniec My Town |
Book Creator | Lubliniec |
4 |
Aplikacja Fliki.ai - instrukcja korzystania zaplikacji |
Book Creator | Fliki.ai - instrukcja |
5 |
Instrukcja obsługi VITA Video Editor & Maker |
(pdf) >>>> |
6 |
Instrukcja tworzenia książeczki w Book Creator |
Book Creator | Instrukcja |
7 |
Tydzień Europejski w SP4 |
Book Creator | Tydzień Europejski w SP4 Lubliniec |
8 |
Greetings from Poland |
Book Creator | Greetings from Poland |
9 |
Split 2024 - relacja ze szkolenia nauczycieli |
Book Creator | (copy) SPLIT 2024 |
10 |
Historia 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty |
(mp4) >>>> |
11 |
Parki Narodowe w Polsce |
Book Creator | Parki narodowe klasa 3c |
12 |
Kahoot Quiz o Chorwacji |
Quiz o Chorwacji - Projekt FERS — Szczegóły — Kahoot! |
13 |
Każdy jest Ważny |
https://www.canva.com/design/DAGXMSTwc28/ve6vFkX_XTaS5JFtIg68pQ/view?utm_content=DAGXMSTwc28&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=editor |
14 |
Kim był Święty Mikołaj? |
https://youtu.be/VZOzKbO5EvE |
15 |
W pustyni i w puszczy - książka, którą warto przeczytać |
https://youtu.be/0lrOFbg70NY |
16 |
Krótka historia 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty |
https://youtu.be/in7noMTKetg |
17 |
Odkrywamy Polskę |
https://youtu.be/pM7ffMIIo3s |
18 |
Poznajemy cechy podzielności (matematyka kl. 5) |
https://youtu.be/XkqdVBUIfXY |
19 |
Poznaj magię Narnii |
https://youtube.com/shorts/1NLQ_rhtla8 |
20 |
O tradycjach mikołajkowych po angielsku |
https://youtu.be/BPAXcbRrF3s?si=qM5j-q_M-tqwYi3o |
21 |
Cechy podzielności |
Book Creator | Matematyka - cechy podzielności |
22 |
Rebusy i zwroty frazeologiczne w języku polskim |
Book Creator | Rebusy |
23 |
Prawa Człowieka |
https://www.youtube.com/watch?v=9rxg8ZY5TtY |
24 |
Kajko i Kokosz - nowe przygody wg uczniów klasy 4a |
Book Creator | Kajko i Kokosz |
25 |
Święta w Polsce | Christmas in Poland |
Book Creator | Christmas in Poland |